Sunday, August 29, 2010

Jak is celebrating!

Some of you are probably wondering who Jak is. Well, she is a wonderful lady and a very talented crafter. Her cards are so lovely, with beautiful detail and harmonious color. You can visit her web site here to see what I mean. Now, as written in the title, Jak is celebrating. She reached over 1 thousand followers and over 1 million hits on her site. So, for the occasion, she is offering some candy. Here is a picture of the first prize she is offering. I added my name for a chance to win one of her candies. Wish me luck :-)

Vous vous demandez peut-être qui est Jak? Elle est une femme magnifique qui a un talent créatif extraordinaire. Ses cartes sont tellement ravissantes, pleines de détail et de couleurs harmonieuses. Vous pouvez visitez son site ici pour découvrir par vous-mêmes ce que je veux dire. Comme indiqué dans mon titre, Jak célèbre un événement important. En effet, elle a atteint plus d'un millier de "followers" et plus d'un million de personnes qui ont visité son site. Pour célébrer cet accomplissement, elle donne des cadeaux. Voici ce qu'elle offre comme premier prix. J'ai ajouté mon nom pour une chance de gagner un des cadeaux qu'elle offre. Souhaitez moi bonne chance :-)

Thanks for visiting - À la prochaine.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to leave a comment.